zondag 5 augustus 2007

Florian "Motzul " Pitis



M-am indragostit de el cand aveam 4-5 ani ...eram vrajita in fiecare sambata de vocea minunata care razbatea din cutia fermecata ...parca nici povestile spuse de bunica seara la culcare, nu aveau farmecul povestilor spuse de acea voce minunata in fiecare sambata ...asa m-am indragostit de Pittis si de lumea minunata pe care o prezenta sambata de sambata ...anii au trecut ..am crescut cu nasul lipit de tv la Telenciclopedia si am aflat ca vocea minunata nu e doar o fantasma...ci o persoana ,un actor , un muzician ,un OM .
Adoram felul in care recita ..sorbeam fiecare cuvant fascinata de maretia actorului din fata mea ,de emotiile puternice pe care le aveai in prezenta si inima ta se umplea de insufletirea pe care o prindeau acele versuri si primeai in dar o parte din sufletul sau .
Fiecare melodie interpretata mi se parea un strigat de libertate, de democratie , eram mandra ca sunt golan, desi eram la varsta la care alte fete se mai jucau cu papusi , eu dadeam fuga pana la Universitate sa il ascult pe Pittis ... apoi in liceu cum se anunta un concert eram acolo ..
Am iubit , il iubesc si il voi iubii mereu pana dincolo de moarte pe Omul BUN ...pe Motzul ...pe Florian Pittis ...
Astazi ingerii au decis ca EL sa plece intr-o lume mai buna ...o lume care se va bucura pe deplin de EL ...lasandu-ne pe noi mai saraci ...dar purtandu-l mereu in suflet si ducand mai departe o parte din sufletul sau..suflet pe care ni l-a daruit de atatea si atatea ori !
LA REVEDERE FLORIAN PITTIS! ODIHNESTE-TE IN PACE !

Geen opmerkingen: